sobota, 9 kwietnia 2016

WAŻNA NOTKA!!!

To była dla mnie trochę ciężka decyzja i ją dokładnie przemyślałam. Chodzi mi o to, że zawieszam bloga. Nie martwcie się, bo to będzie krótka zawieszka. Taka dwu-trzy tygodniowa. Po prostu już za tydzień mam testy gimnazjalne i przez ten tydzień chcę się skupić na takich mini powtórkach. Po prostu będą to dla mnie bardzo stresujące trzy dni i nie będę miała siły ani chęci myśleć o blogu. Także przepraszam was bardzo.:(
Zresztą poczułam, że trochę się wypaliłam z tej historii. Jakoś mi się nie podoba, to co ostatnio piszę. Chyba straciłam wenę na tego bloga. Nawet nie mogłam napisać kolejnego rozdziału. Jak coś napisałam, to zaraz mi się to nie podobało i wszystko usuwałam. Jednak spokojnie, bo skończę tego bloga. Jak się coś zaczyna, to się potem kończy. Zresztą nie chciałabym zostawić tej historii niedokończonej. To nawet nie w moim stylu, bo lubię wszystko doprowadzać do końca. Po tej przerwie wrócę do was (mam nadzieję) pełna sił i weny na tego bloga. Jednak, gdy wrócę, to spodziewajcie się małej niespodzianki. Nie zdradzę jej. Dobra zdradzę wam ją. :) Po tej mojej przerwie nie tylko powrócę na tego bloga, ale zacznę nowego! Kto się cieszy? Mam już wszystko mniej więcej obmyślone jeśli chodzi o fabułę i najbliższe rozdziały. Historia będzie moim zdaniem bardzo ciekawa. Będzie fantastyka, czyli coś innego w moim wykonaniu. :) Także czekajcie na linka do nowego bloga.
Jeszcze raz was bardzo przepraszam za zawieszkę, ale powrócę z nowym blogiem, więc myślę, że się na mnie nie obrazicie.
Także do napisania i czekajta na linka! :)
(Mam nadzieję, że przez ten czas mnie nie opuścicie)

10 komentarzy:

  1. Szkoda, że zawieszasz, ale dobrze ze nie na długo :)
    Będę z niecierpliwością czekać na powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę mi smutno, że zawieszasz bloga, no ale przynajmniej nie na długo (bo ja mam czas nie określony :( ) No, ale też rozumiem cię całkowicie i będe czekać :) tym bardziej, bo powrócisz z nowym blogiem!
    Nie moge się już doczekać :)
    Pozdrawiam :*
    Twoja Czekoladka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Smutno mi z tego powodu, ale rozumiem Cię i z jednej strony się cieszę, bo jak wrócisz, to powrócisz z nowym blogiem.
    Czekam na Twój powrót :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda. No nic, obyś zdała. :D
    Już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  5. Poczekamy :D bo warto.
    Powodzenia na testach ¡ :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam ten ból testy.....
    Poczekam na kolejny rozdział :).
    Pozdrawiam i życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No trudno.
    Miłego urlopu.
    Ja ci mowie wszystko będzie na egzaminach. XD
    Czekam na powrót i niespodziankę, którą zdradziłaś. ❤

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :)
    Mam nadzieje, że egazaminy się udały i wszystko poszło po twojej myśli ;)
    Co prawda ja się z bloggerem żegnam, dlatego moich komów nie zobaczysz. Jednak będę starała się czytać nadal. Zostanę cichym czytelnikem ;)
    Gdybyś mnie jednak potrzebowała lub chciała po prostu pogadać. Dostępna jestem tutaj praktycznie zawsze gg: 57240024 :)
    Być może do napisania ;)
    ~ Chelsa ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i jest dla mnie bardzo ważny. Uszanujcie moją pracę komentując ją nawet najkrótszym komentarzem. ; )