środa, 20 lipca 2016

LBA po raz kolejny!



Zostałam nominowana przez Ju mi z bloga On My Own. Dziękuję bardzo. ;* No to lecimy z pytaniami. :)


1. Czy chciałabyś być sławna? Jeśli tak, to w jaki sposób?
Nie chciałabym być sławna jako gwiazda show-biznesu, bo to nie dla mnie. Chciałabym być sławna w zawodzie, jaki bym wykonywała w przyszłości, bo z tego miałabym korzyści.

2. Z jakim nowym talentem/nową umiejętnością chciałabyś się jutro obudzić?
Chciałabym umieć latać. XD Ale na poważnie to może chciałabym umieć mówić w kilku językach. Bardzo przydatna umiejętność. Chciałabym też nie być nieśmiała, ale to nie jest umiejętność ani talent.

3. Z czego jesteś najbardziej wdzięczna w swoim życiu?
Jestem wdzięczna z tego, że mam kochającą rodzinę oraz, że nie jestem chora na nic poważnego. 

4. Co dla ciebie oznacza słowo "pasja"?
Pasja to dla mnie coś, co się kocha i poświęca się temu najwięcej czasu.

5. Czego nigdy w życiu byś nie zrobiła?
Zdecydowanie nie zabiłabym człowieka ani samej siebie. 

6. Byłabyś w stanie pokazać swoją twarz na blogspocie?
Mogłabym to zrobić, ale nie chcę za bardzo.

7. Jaki jest twój największy lęk?
Nie mam lęków takich jak banie się pająków lub coś w tym stylu. W sumie to nie wiem.

8. Chciałabyś, aby twój blog stał się jednym z najbardziej rozpoznawalnych w całej Polsce?
Chyba tak. Fajnie by było. Chociaż ten blog nie jest aż taki dobry, żeby tak się stało.

To już tyle ode mnie. Ja już nikogo nie nominuję.

1 komentarz:

  1. Nominacja ^^
    http://my-secret-life-raura.blogspot.com/2016/07/lba.html

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i jest dla mnie bardzo ważny. Uszanujcie moją pracę komentując ją nawet najkrótszym komentarzem. ; )