sobota, 23 lipca 2016

LBA + informacja



Jak widzicie znów zostałam nominowana do LBA. Tym razem zrobiła to Fallen Angel Rozi z bloga My Secret Life-Raura. Dziękuję za nominację. :) No to przejdźmy do pytań, które trochę zdradzają moją osobowość.


1. Lubisz wyróżniać się z tłumu?
Nie za bardzo. Wolę pozostać trochę niezauważalna. Zresztą czuję się trochę niekomfortowo, gdy czuję na sobie czyjś wzrok, a nie patrzę na T osobę.

2. Lubisz poznawać nowych ludzi?
Ja mam z tym problem, że pierwsza raczej nie podejdę do nieznanej osoby. Jestem po prostu nieśmiała. Jednak jeśli ktoś wykona ten pierwszy krok, to potem jakoś idzie z górki.

3. Mogłabyś mieć przyjaciółkę w internecie? A może już masz?
Sama nie wiem. Może tak. Jednak w internecie to nie to samo, co na żywo. 

4. Co chciałabyś w sobie zmienić? Jeśli coś takiego jest.
Chciałabym przestać być nieśmiała. Czuję nawet wewnętrzną potrzebę, żeby to zmienić, bo idę do liceum i nie znam nikogo. Trzeba w końcu się przełamać i muszę to spróbować to zrobić. Chociaż, co mnie dziwi potrafię występować na scenie i nawet nie mam dużej termy, a nie umiem podejść do drugiej osoby. Dziwne. W sumie to biorę udział w szkolnych przedstawieniach od zerówki, więc przywykłam do występowania przed publicznością, mimo że jestem nieśmiała.

5. Przejmujesz się tym co inni o tobie myślą?
Trochę tak. Zdanie innych też się dla mnie liczy, a szczególnie moich bliskich. Inni niech mówią sobie o mnie co chcą, ale i tak ja pozostanę sobą.

6. Jakiego gatunku muzyki najbardziej nie lubisz? Dlaczego?
Nienawidzę heavy metalu. Ta muzyka jest zbyt głośna, a piosenkarze krzyczą, a nie śpiewają. To nie są moje klimaty.

7. Jesteś osobą towarzyską czy raczej typem samotnika?
Jestem raczej typem samotnika przez mój nieśmiałość. Chociaż nie lubię odrzucenia, ale nie lubię też się narzucać innym ludziom i potrafię wyczuć, kiedy ktoś nie chce mojego towarzystwa. Po prostu nie lubię być jak piąte koło u wozu i czuć się nieswojo. Wolę przebywać w gronie osób, które lepiej mnie znają.

8. Czy kiedykolwiek zastanawiałaś się jak będzie wyglądał świat za 15 lat?
Nie wiem, jak może wyglądać wtedy świat. Oby nie było gorzej. 

9. W jakich ubraniach czujesz się najbardziej swobodnie?
Lubię styl na luzie, czyli spodnie, bluzka, sweterek bądź bluza. Nie przepadam za sukienkami i spódnicami.

10. Co myślisz o moim blogu? Jeśli czytasz.
Dopiero zaczynasz, ale twoja historia wydaje się ciekawa. Nie pozostaje mi nic innego, jak czekać na dalszy rozwój wydarzeń.

To wszystko jeśli chodzi o pytania. Mam wam do przekazania pewną wiadomość. Otóż jutro wyjeżdżam na kolonię i będę na niej do 1 sierpnia, więc przez ten czas nie będzie nowych rozdziałów oraz wątpię, żebym miała czas na komentowanie waszych postów. Gdy wrócę wszystko nadrobię. Nowy rozdział postaram się jak najszybciej napisać. To już tyle ode mnie.
Do napisania!
~ Milka

2 komentarze:

  1. Życzę udanej zabawy na kolonie :)
    Poczekam na twój rozdział bo jest warto :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację ;) Już wykorzystana :P Postaram się komentować Twoje dzieło :D Tylko przypomnij mi, jak dodasz rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i jest dla mnie bardzo ważny. Uszanujcie moją pracę komentując ją nawet najkrótszym komentarzem. ; )