piątek, 5 sierpnia 2016

Rocznica bloga!

  Wow, jak ten czas szybko leci... Nie mogę uwierzyć, że już minął rok odkąd założyłam tego bloga. Rok temu zaczynałam, a dziś mam tu już 41 rozdziałów. Mogę Wam zdradzić, że do końca zostało już tylko 9, czyli dobijam do 50. Bardzo Wam dziękuję za to, że byliście razem ze mną, bo gdyby Was zabrakło ciężko prowadziłoby mi się bloga. Wiedzcie, że każdy komentarz, obserwator lub wyświetlenia wywoływały uśmiech na mojej twarzy. Na prawdę nie żałuję, że pojawiłam się na Bloggerze i jak na razie nie zamierzam odchodzić, bo muszę skończyć tego bloga, Ogień i Wodę oraz mam już pomysł na kolejnego, którego założę gdzieś tak na jesień. Także mam jeszcze wiele pomysłów, które chcę wykorzystać. Chociaż, gdy zacznie się szkoła będę miała trochę mniej czasu na pisanie, bo pójdę do liceum i już na poważnie zacznę się uczyć tego, co mi będzie potrzebne w przyszłości. Także czeka mnie więcej nauki i mniej czasu na blogi, ale jakoś sobie z tym poradzę.
  Jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Wam dziękuję, że ze mną byliście. Dziękuję Wam z całego serca.

  Takie tam statystyki, których rok temu się nie spodziewałam:
  - ponad 27800 wyświetleń
  - 27 obserwatorów
  - 522 komentarzy (OMG!)
  - 14 nominacji do LBA i 1 do TB
  - rekordowa liczba wyświetleń miesiąca przypadła w lutym (3428)
  - najczęściej wyświetlanym postem jest rozdział 1 (300), po nim Prolog (277), a potem rozdział 28 cz.2 (259)
  - najwięcej komentarzy było pod rozdziałem 33, bo aż 18
  - najwięcej wyświetleń dnia miałam 19 marca (306)

  Na prawdę bardzo Wam dziękuję! Nie spodziewałam się takich osiągnięć. Ten rok był dla mnie wspaniały. Jeszcze raz Wam dziękuję. :*
Do napisania!
~ Milka :*

2 komentarze:

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i jest dla mnie bardzo ważny. Uszanujcie moją pracę komentując ją nawet najkrótszym komentarzem. ; )