niedziela, 27 grudnia 2015

Rocznica!


Jak już mówi tytuł dzisiaj obchodzę swoją rocznicę bycia na Bloggerze. Jak ten czas szybko leci. A dopiero, co zakładałam swojego pierwszego bloga, który jest już skończony. Do końca tego zostało jeszcze dużo czasu i jeszcze wiele się wydarzy. No, ale zbaczam z tematu. Dziękuję wam za ten rok. To dzięki wam jeszcze się trzymam. Oczywiście liczą się też moje chęci, ale to wasze komentarze dają mi porządnego kopa do pisania. Naprawdę ciszę się, że założyłam blogi. Nigdy nie sądziłam, że pisanie może sprawiać przyjemność. Dzięki temu też nauczyłam się lepiej pisać, co pomaga w szkole. Pomimo małej ilości wolnego czasu staram się dodać rozdział co tydzień, bo nie chcę was zawieść. Zresztą ta historia chyba przypadła wam do gustu i pewnie chcecie znać jej zakończenie. Ja sama chcę dojść do jej końca i tego się trzymam. Dziękuję wam za komentarze, za wyświetlenia, że po prostu czytacie mojego bloga. Bardzo wam dziękuję.

Takie tam małe statystyki:
- liczba wyświetleń: powyżej 10600 (bardzo cieszę się z tej liczby)
- liczba komentarzy: 228
- liczba obserwatorów: 16
W tym jeszcze cztery nominacje do LBA i jedna do TB.

Jeszcze raz wam bardzo dziękuję za ten rok!

Jeśli chodzi o następny rozdział to pojawi się jeszcze przed końcem roku.

~ wasza Emi Delly :*

6 komentarzy:

  1. Najlepszego! I rób dalej to co sprawia ci przyjemność! ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! No to wszystkiego najlepszego:) Życze ci, żebyś trzymała tak dalej i robiła to co lubisz:) Dużo weny, chęci i osiągnięć:)
    Pozdrawiam :*
    Twoja Czekoladka ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego, dużo weny i chęci
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego! :D
    I masz rację, pisanie bloga mi również, ułatwiło w jakiś sposób zmierzenie się z rozprawkami na polskim ;-;
    Nie jestem i nigdy nie będę dobra w składaniu życzeń (co ja gadam, gorzej niż ja nikt chyba nie potrafi XD), ale no życzę ci na pewno dużo weny, chęci i byś zawsze robiła to co sprawia ci przyjemność. Nigdy nic na siłę! :))
    Pozdrawiam
    kiki ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę dalszych sukcesów i gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sorki że trochę spóźnione, ale życzę Ci abyś dalej tak świetnie pisała jak teraz oraz abyś miała wiele pomysłów na kolejne fantastyczne rozdziały :)100 lat

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i jest dla mnie bardzo ważny. Uszanujcie moją pracę komentując ją nawet najkrótszym komentarzem. ; )