niedziela, 4 października 2015

LBA ×2


Zostałam nominowana już trzeci raz w tym tygodniu. Dziękuję Pinni Pay i Kiki. Bardzo cieszę się z tego. No to lecimy z pytaniami. Na początek Pinni:

1. Jakie jest twoje największe marzenie?
Niech no się zastanowię... pojechać na koncert R5, ale wątpię, żeby to się spełniło. Chciałabym też dostać się na studia, które sobie wymarzę, ale jeszcze nie wiem jakie to będą.

2. Jak zaczęła się twoja historia z R5?
R5 poznałam dzięki blogom o Raurze. Czytając polubiłam ich, więc posłuchałam ich piosenek i zakochałam się w nich. Jestem R5er od jakiś dwóch lat i do tego czasu ich utwory mi się nie znudziły. Mają w sobie to coś, że chce ich cały czas słuchać. Można nawet powiedzieć, że jestem uzależniona od ich piosenek, bo słucham ich codziennie.

3. Czy wierzysz w życie po śmierci?
To jest trudne pytanie i religijne. Chyba raczej nie wierzę. Myślę, że dusza po śmierci człowieka trafia do nieba lub do piekła.

4. Jesteś bardziej osobą która lubi towarzystwo czy samotność?
To zależy w jakim jestem nastroju. Lubię przebywać z innymi ludźmi, ale samotność też czasami się przydaje.

5. Czego w sobie najbardziej nie lubisz i dlaczego?
Nie lubię mojej nieśmiałości, bo ona mnie ogranicza. Bardzo często nie wiem o czym mam gadać, jak rozmocząc temat rozmowy. Z osobami, które znam to nie mam tego problemu, ale z nowo poznanymi to już masakra. Chciałabym kiedyś pokonać tą nieśmiałość, ale nie wiem jak to zrobić.

6. Co sądzisz o Routney?
Szczerze? Myślę, że oni do siebie nie pasują. Nie przepadałam za tą parą od początku i tak jest nadal i raczej się nie zmieni. Gdy się o tym dowiedziałam to przez chwilę byłam zła, ale mi to przeszło. Trochę smuci mnie fakt, że Ross i Laura mają swoje drugie połówki. Jednak i tak zawsze będę za Raurą i zdania nie zmienię.

7. Co sądzisz o ludziach, którzy się tną?
Myślę, że cięcie się to nie jest ucieczka od przytłaczjących nas problemów. To daje "ulgę" (no nie wiem, czy to jest takie fajne) tylko przez chwilę. Później przecież zostają blizny, a to nie wygląda ładnie. Szokoda mi takich ludzi, bo sami robią sobie krzywdę.

8. Ulubiona piosenka (nie musi być R5)?
Nie umiem wybrać ulubionej jeśli chodzi o R5. Podam kilka: Do It Again, Repeating Days, All Night, Loud, Smile. Mogłabym tak wymienić wszystkie. :)

9. Jak marzy ci się idealna pierwsza randka?
Uwaga szykujcie się na romansidło. :) Mój chłopak przychodzi do mojego domu z bukietem czerwonych róż. Nie mówi mi gdzie idziemy, bo to ma być niespodzianka. Gdy jesteśmy już prawie na miejscu każe mi zamknąć oczy, a później otworzyć. Widzę przepiękny widok i mam łzy w oczach. Później spędzamy tam czas, a na gdy wracamy zaczyna padać deszcz i całujemy się nie zwarzając na mokre ubrania. Na koncu wchodzę do domu i myślę, że to był najpięknejszy wieczór mojego życia. Mówiłam, że to romansidło. Na tym wzoruję się opisując pierwszą randkę Raury na blogu.

10. Czy lubisz serial A&A? Jeśli tak to co czujesz wiedząc, że to ostatni sezon?
Lubię A&A. Gdybym nie oglądała tego serialu to nie poznałabym R5, nie shippowałabym Raury i nie założyłabym blogów. Nie wyobrażam sobie, żebym teraz nie miała czegoś z tych trzech rzeczy. Jest mi naprawdę smutno, że mój ulubiony serial się skończy. Chyba się rozpłaczę na ostatnim odcinku.;(

Pytania od Kiki:

1.Ulubiona rzecz w szafie?
Lubię wszystkie moje rzeczy.

2.Film, który oglądałaś w ostanim miesiącu i zrobił na tobie dobre wrażenie choć się tego nie spodziewałaś?
Nie wiem... może To tylko seks. Spoko film, który obejrzałam sobie z nudów, ale nawet spodobał mi się.

3.Potrawa, którą mogłabyś jeść codziennie? ( U mnie są to naleśniki z czekoladą i bitą śmietaną *-* **j z tym, że będę gruba xd)
Pierogi ruskie.♥ Jak ja je kocham. Nawet, gdy nie jestem głodna to zjem ich z 6 lub 7.

4. Ulubiona piosenka R5?
Nie umiem wybrać ulubionej, bo wszystkie ich piosenki są cudowne. Repeating Days, Do It Again, All Night, Loud, Smile.

5.Co sądzisz o ludziach popełniających samobójstwa? Uważasz, że to oznaka tchórzostwa?
Myślę, że popełnienie samobójstwa nie jest dobre. Czasami ludzie zabijają się z błahych powodów, co jest głupotą. Jednak ci z trudnymi i poważnymi problemami to już co innego. Trochę tchórzostwa jest, bo uśmiercając się ucieka się od przytłaczjących nas porblemów. Samo odebranie sobie życia to jest odwaga, bo nie jest łatwo, np. powiesić się lub zastrzelić.

6.Czy czasem, też tak masz, że zakładasz ulubioną piżamę, robisz kakałko i cały wieczór oglądasz jakieś głupie bajki? XD
Mam takie dni, ale też lubię oglądać niektóre bajki.

7.O której parze najbardziej lubisz czytać opowiadania:Rydellington, Raura czy Rikessa? A może Auslly?
O Raurze. Kiedyś czytałam o Auslly, ale przestały mnie już interesować. Jednym z powodów jest to, że brakuje mi R5. Chociaż wiele blogów o Auslly, któr czytałam już się skończyło.

8.Kolory które przeważają w twojej szafie?
Niebieski (kocham ten kolor), biały i czarny.

9.Gdybyś miała wybrać spomiędzy wszystkich aktorów, to który choć w najmniejszy stopniu przypomina twój ideał?
Ross Lynch. :D Szczerze to nie wiem.

10.Jakim środkiem transportu lubisz najbardziej podróżować?
Samochodem. Chciałabym lecieć samolotem, bo jeszze nigdy tego nie robiłam.

11.Gdzie widzisz siebie w przyszłości?
Nie wiem, ale ostatnio coraz bardziej zaczynam się nad nią zastanawiać. Głównymi tematami są: jak będzie w liceum, do którego pójdę za rok i kim zostanę w przyszłości.


Nominowani:
1. King JuLien
2. Alex Rover
3. Jools
4. Patiii ♥

Moje pytania:
1. Co byś zrobiła, gdybyś wygrała 20 milionów złotych?
2. Ulubiona bajka z dzieciństwa?
3. Wymarzony pierwszy pocałunek?
4. Co sądzisz o ludziach, którzy biorą narkotyki?
5. Żelki czy czekolada?
6. Co byś zrobiła, gdybyś dowiedziała się, że Ross i Laura są razem?
7. Przedmiot, który lubisz i którego nie? Dlaczego?
8. Czym według ciebie różni się zauroczenie od zakochania?
9. Film, który kochasz i możesz oglądać go wiele razy, a i tak ci się nie znudzi?
10. Grasz na jakimś instrumencie? Jeśli nie to na jakim chciałabyś się nauczyć?
11. Cecha charakteru, której nie lubisz w sobie i w innych ludziach?

To tyle jeśli chodzi o pytania. Jeśli chcecie jakieś mi zadanć to możecie zrobić to pod tym postem. Napewno odpowiem na każde.

Pod spodem jest rodział 10. Jeśli ktoś z was go nie czytał to zapraszam do przeczytania. Proszę skomentujcie ten rozdział. Pamiętajcie, że motywujcie mnie nimi do dalszej pracy.

1 komentarz:

  1. Dziękuję za nominację, postaram się odpowiedzieć jak tylko znajdę czas :)

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i jest dla mnie bardzo ważny. Uszanujcie moją pracę komentując ją nawet najkrótszym komentarzem. ; )