piątek, 2 października 2015

LBA

Dzisiaj nie przychodzę do was z rozdziałem, ale jak już tytuł mówi z LBA. Zostałam nominowana przez Alex Rover. Dziękuję, że mnie nominowałaś. Bardzo się a tego cieszę.:D Jeśli chodzi o rozdział to pojawi się jutro. Ten tydzień miałam tak zawalony nauką i zadaniami, że dopiero dzisiaj znalazłam więcej czasu na LBA. Nie będę się już więcej rozpisywać i jedziemy z pytaniami. :)

1. Czy masz jakieś zwierzątko?
Mam psa, który wabi się Misiu.

2. Co sądzisz o uchodźcach?
To jest trudne pytanie. Nie znam się zbytnio na polityce, ale nie ważne. Szczerze, to trochę mi ich szkoda, a szczególnie matek z dziećmi. Zresztą ci ludzie uciekli ze swojego kraju, w którym jest wojna. Myśleli, że w Europie znajdą nowe miejsce do życia, a tu co? Niektóre kraje nie chcą ich przyjąć. Nie wnikam w głębszy sens tego tematu, bo nie wiem co mogę jeszcze napisać o uchodźcach.

3. Do jakiego kraju wyprowadziłabyś się najchętniej?
USA. Jeśli chodzi o miasto to Nowy Jork lub Los Angeles.

4. Aktor, za którego chcesz wyjść?
Ross Lynch haha. Dobra zostawię go Laurze.:D Taylor Lautner może być. Zmierzch się kłania. :)

5. Ulubiony kosmetyk?
Nie używam zbyt dużo kosmetyków, bo nie maluję się. Jednak nie mogę obyć się bez toniku i fliudu. Bez odrobiny tego drugiego nie wyjdę z domu. :)

6. Ukochany sklep?
Reserved i Sinsay. Nie potrafię się zdecydować na jeden.

7. Jaki masz stosunek do sklepów z odzieżą używaną?
Nie mam nic do nich, ale nie kupuję tam ubrań.

8. Książka, która skończyła się tak, że miałaś ochotę rzucić nią o ścianę?
Nie pamiętam takiej książki. Jednak czytając niektóre momenty ,,Kwiatów na poddaszu" Virginii C. Andrews to miałam ochotę rzucić książką przez złość. Jak ta babcia i matka mogły tak traktować dzieci!?

9. Piosenka, którą lubisz, ale musisz mieć nastrój na słuchanie jej?
Nie mam takiej piosenki. Mogę słuchać wszystkich piosenek bez względu na mój nastrój. Na przykład R5 mogę słuchać o każdej porze i wiele razy, a te utwory i tak mi się nie znudzą. :)

10. Czy miałaś kiedyś tak, że podobał ci się niezbyt urodziwy chłopiec?
Niezbyt urodziwy chłopiec nie. Jednak podobał mi się taki chłopak, ale nie był on brzydki, ale też nie był przystojny. Taki przeciętny. Mogę nawet powiedzieć, że byłam nim przez pewien czas zauroczona, ale długo do tego dochodziłam, bo nie chciałam się przyznać samej sobie, a jemu to już w ogóle. Jednak to minęło.

11. Jak (w skali od 1 do 10) bardzo kochasz swoje łóżko?
10! Kocham swoje łóżeczko, moją kołderkę, poduszeczkę.:) Bardzo lubię się w nim wylegiwać i nie mam ochoty z niego wychodzić. Szczególnie, gdy trzeba wstawać o nieludzkiej porze do szkoły. Zresztą to właśnie w łóżku w mojej głowie narodził się pomysł na założenie bloga i fragmenty pierwszego i skończonego już opowiadania.

To tyle jeśli chodzi o mnie.

Nominowani:
1. Abi
2. Pinni Pay
3. Ania Fanka
4. Szylwia
5. Karcia Lynch
6. Cristal
7. Patrycja-choclate Lynch
8. Savannah Lynch ;3

Moje pytania:
1. Jak zaczęła się twoja przygoda z bloggerem?
2. Ulubiony cytat?
3. Jaki masz styl ubioru?
4. Ulubiony aktor i aktorka?
5. Co sądzisz o R5?
6. Film, którego nienawidzisz?
7. Jaki był najlepszy i najgorszy dzień twojego życia?
8. Co myślisz o Routney?
9. Czym się interesujesz?
10. Ulubiona piosenka z nowego albumu R5?
11. Jak zareagowałaś na nominację?

3 komentarze:

  1. Dziękuje za nominacje <333 też czytałam tą książke!
    Czekam na rozdział :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za nominację kochana :*
    Czekam na next <3
    Całuski :*
    ~Pinni

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuje ci za nominacje :) Spodziewaj się odpowiedzi w tym tygodniu:)
    Czekam na Rozdział !
    Pozdrawiam :*
    Twoja Czekoladka ♥

    OdpowiedzUsuń

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i jest dla mnie bardzo ważny. Uszanujcie moją pracę komentując ją nawet najkrótszym komentarzem. ; )