wtorek, 6 października 2015

LBA 4


Zostałam nominowana przez Patrycję-chocolate Lynch. Dziękuję ci bardzo. Oto jej pytania:

1. Ile masz lat?
15.

2. Czym się interesujesz?
Lubię rysować (szczególnie konie, bo są to moje ulubione zwierzęta), pisać opowiadania o Raurze, grać na gitarze.

3. Jak zareagowałaś na nominacje?
Na początku to było takie: co znowu? To już czwarty raz w tym tygodniu. Jednak zaraz się ucieszyłam, bo być tyle razy nominowana to wielkie szczęście. :)

4. Jak zaczeła się twoja historia z bloggerem?
Czytałam mnóstwo blogów o Raurze i Auslly. Spodobało mi się też wtedy R5. Pewnej nocy, gdy kładłam się spać zaczęłam myśleć o innych blogach. Po chwili jednak w głowie powstawały mi sytuacje, których nie czytałam. Rozwijałam to coraz bardziej i zrodziła mi się jedna myśl: założyć bloga? Na początku bałam się, że nikt nie będzie go czytał, bo wcześniej nie miałam nawet konta na Google. Jednak te obawy szybko zaczęły mijać i teraz cieszę się, że odważyłam się założyć bloga.

5. Masz jakieś zwierzątko?
Mam psa, który się wabi Misiu. :)

6. Byłaś już zakochana?
Tak byłam, ale już mi przeszło. Cieszę się z tego, bo raczej nie było to odwzajemnione uczucie.

7. Najdziwnejsza sytuacja w twoim życiu?
Nie wiem. Nie pamiętam takich rzeczy.

8. Ulubiona piosenka z R5?
To jest bardzo trudne pytanie, ponieważ ja nie potrafię wybrać jednej. Te kilka najbardziej lubię: Repeating Days, Do It Again, Smile, All Night, Loud. Jeszcze jest tego dużo, ale wymieniałabym wszystkie piosenki.

9. Ulubiona książka?
Kwiaty na poddaszu Virginii C. Andrews i dalsze części. Lubię też Gwiazd naszych wina i Sagę Zmierzch.

10. Masz najlepszą przyjaciółkę?
Chyba tak, ale nie jestem tego dokładnie pewna, bo czasami mam wątpliwości. Jednak myślę, że tak.

11. Kim chcesz zostać w przyszłości?
Tego jeszcze nie wiem.

Nominowani:
1. Samantha
2. Veronica Fenty
3. Laura Maranch
4. Tajemnicza Nieznajoma

Moje pytania:
1. Jakie jest twoje największe marzenie?
2. Jakie cztery rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
3. Ulubiona pora roku?
4. Masz jakieś życiowe motto? Jeśli tak to jakie?
5. Czy byłaś zakochana? Jeśli tak to czy było to odwzajemnone uczucie?
6. Ulubiona książka?
7. Piosenka, która poprawia ci nastrój?
8. Ulubione zwierzę i dlaczego?
9. Jaki masz znak zodiaku?
10. Skąd czerpiesz inspiracje do tworzenia swojej historii na blogu?
11. Kim chciałabyś zostać w przyszłości?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każdy komentarz motywuje mnie do dalszej pracy i jest dla mnie bardzo ważny. Uszanujcie moją pracę komentując ją nawet najkrótszym komentarzem. ; )